Malý Jánošík sa zamiloval do veľkého

Bratislava 21. januára (TASR) - Nie iba jeden, ale hneď dvaja Jánošíkovia sa objavia v koprodukčnom filme Pravdivá história o Jurajovi Jánošíkovi a ...

Bratislava 21. januára (TASR) - Nie iba jeden, ale hneď dvaja Jánošíkovia sa objavia v koprodukčnom filme Pravdivá história o Jurajovi Jánošíkovi a Tomášovi Uhorčíkovi, ktorého nakrúcanie v týchto dňoch pokračuje v okolí Starej Ľubovne.

Okrem slávneho zbojníckeho kapitána má v príbehu scenáristky Evy Borušovičovej miesto aj malý Jánošíkov brat Janko. Stvárňuje ho sedemročný Andrej Kos z Prahy, ktorý sa kvôli filmovaniu zlepšil v škole, aby ho pani učiteľka na januárové nakrúcanie pustila. Plavovlasý Andrej sa svojou bezprostrednosťou stal miláčikom filmového štábu a sám sa pre zmenu hneď doslova "zamiloval" do veľkého Jánošíka. Svoju "náklonnosť" mu vyjadril aj nezvyčajne "jánošíkovsky", keď mu vo chvíľach voľna požičiaval obľúbenú elektronickú hru. Staršiemu kolegovi tiež po januárovej filmovačke namaľoval na rozlúčku obrázok s výjavom z filmu, na ktorom bol ako inak - veľký Jánošík.

Obaja sa však ešte spolu stretnú o niekoľko mesiacov na záverečnom jarnom nakrúcaní filmu režisérok Agnieszky Hollandovej a Kasie Adamikovej.

UPOZORNENIE: Obrazová redakcia TASR vydáva k správe fotomateriál.

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 9 558
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 037
  3. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 014
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 781
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 6 943
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 5 552
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 192
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 568
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 760
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 2 173

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Evku vybral Lajčák priamo, pred mesiacmi hovoril niečo iné

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

TECH

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Rastlinné zložky zabránia počatiu.

Neprehliadnite tiež

Keď sa Slovák vyberie do sveta. Film OUT má za sebou historickú premiéru v Cannes

Režisér György Kristóf priniesol šarmantného hrdinu z východu.

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.