Ved som nad nim aj vahal. Ale kedze viem, ze kazdemu sa paci nieco ine, radsej som to tam nechal, aby ma niekto nezaloval :) Pre mna osobne jednoznacne naj...
Leftfield je naj- vec co sa doteraz na Pohode objavila. Som velmi rad, ze Michal pokracuje v tomto uzasnom sviatku pre ludi co maju radi kvalitnu hudbu a drzim mu palce.
mam rad Leftfield, ale ked si vypocujem ten ich album Leftism, ktory vysiel v pred 15 rokmi, tak mi znie strasne zastaralo ba priam obcas az smiesne pri porovnani s o rok starsim albumom Music For Jilted ... od The Prodigy, ktory je 16 rokov po vydami uplne nadcasovy a revolucny a hudobnymi novatorskymi postupmi presti aj ovela novsie albumy.
Neil Barnes with original vocalists Djum Djum, Earl 16 and Cheshire Cat plus Adam Wren (keyboards), Jess Mills (vocals) and Sebastian Beresford on drums, replacing Paul Daley who is working on other recording projects.
ty zijes v jaskyni? Sme je par rokov medialnym partnerom Pohody a Hodokvas uz 2. rok v rade nebude ... dokonca to vyzera ze krachol definitivne, kedze uz im ani web nejde :/
Je ti hadam jasne, ze Topfest moze vyskakovat iba do vysky svojho konta. Ked zvolil taku hlupu filozofiu, ze 1-2 hviezdy a potom zvysok festivalu nuda, to je ich vec a smola ich navstevnikov. Na Pohode sa mozes pocas tych 2 a pol dna aj roztrhat a stale nestihas nieco co by si velmi rad videl a co ma super kvalitu.
leftfield, scissor sisters, the xx, micachu and the shapes, autechre, crystal castles, mum, orchestra baobab, ian brown, stranglers, does it offend you yeah?, midi lidi, jose gonzales, juliette lewis, kazety.. takyto silny program este ani pohoda nemala. a to nie je len subjektivny pohlad. ked tie kapely nepoznate, staci stravit trochu casu googlovanim a pocuvanim
ja len, že je mi to pripadá žánrovo okllieštené, priznám sa, že väčšinu z vymenovaných vecí nepoznám...jediné, čo ma prekvapilo je chiki liki tu-a, som myslel, že už ani nehrajú, ale to je asi jedna z mála vecí, čo by ma tam bavila..ale samozrejme, že trendy sa menia a ja možno patrím do minulého desaťročia... :)
to co sa mne paci je moja vec a nepotrebujem to tu prezentovat a hrat sa akoze na znalca s jedinym spravnym nazorom. Podla mna by festak mal mat spravny pomer hviezd, potom znamych kapiel a potom tych neznamych. Na pohode je to silne naklonene v prospech tych neznamych.
Co je kriteriom toho ci je kapela znama alebo nie? Kolko ma oceneni (na pohode su okrem ineho vitazi Brit Awards ci Mercury Prize)? Pocet posluchacov na last.fm (19 skupin ktore maju 100k+ listeners)? Alebo ci ovplyvnila vyvoj hudby celej dalsej generacie? To by sa dalo povedat minimalne o Leftfield a Ian Brownovi ... s troskou rezervy aj o Autechre, Skream a Klaxons. Ludia ktori denne bludia po hudobnych blogoch, citaju casopisy ako NME, Kerrang!, Fly ci Pitchfork, proste aktivne ziju sucasnou hudobnou scenou, tak vacsinu skupin poznaju a nie su to pre nich neznami interpreti.