SME
chevron-downchevron-up
Ak chcete prispievať do diskusie, musíte byť prihlásený predplatiteľ.
Prihlásiť sa
11 príspevkov

  • retrik
    to akože si mali rádiá všimnúť kapelu, ktorej najpopulárnejšia pesnička má na youtube 6-tisíc videní? veď je to úplne marginálne množstvo, hlavne pri tom, ako mladí ľudia nerobia nič iné len sledujú youtube...taká Kristína alebo Smatanová, aj keď kvalita ich hudby nie je veľmi vysoká, očividne ľudí zaujímajú, keďže ich pesničky majú rádovo stotisícové až miliónové videnia. Tieto pesničky, ktoré sú tu, možno s výnimkou Katarzie, sú dosť nudné, asi aj preto veľmi nezaujali ani na youtube. ani 50-tisíc videní nič neznamená, toľko pozbiera kadejaká cover verzia nejakého hitu nahratá trebárs aj na diktafón. PS: som fanúšikom slovenskej hudby, vždy sa veľmi teším, keď počujem niečo nové, ako v poslednej dobe Katarziu alebo Korben Dallas...ale netlačme to prosím do rádií, keď to tie nechcú hrať a očividne to väčšina ľudí ani nechce počúvať, nikomu by sa predsa nepáčilo, keby si namiesto Uheráku musel dať na raňajky nasilu Nitrana, lebo by to mal nanútené štátom
    • palubný nástenkár
      Prémium
      tak korbenov cakam v komercnych radiach uz posledny rok, a neviem ci som ich nezacul v titulkoch nejakeho slovenskeho TV serialu. suhlasim s tym ze netreba hadzat perly sviniam, ale porovnavat ich s poctom videni smatanovej alebo kristiny nejde. ta kristina kebyze ju doslova netlacili v komercnych radiach tak ma tych videni asi ako mc vrabec. je to presne opacne, ludom sa paci to na co ich komercne radia naucili, a tie zas vedia ze nesmu pustit posluchacom nieco narocnejsie.
    • Surana
      taka Smatanova ma vela videni, lebo ju ludia poznaju. Z radia. Fresh Out of the Bus rozhodne nie su nudni a 50 tisic videni je na SLOVENSKO a na to ze su mlada kapela ktoru nepocut v radiu, dost vela. Keby mali na to zaplatit radiam aby hrali, mozes si byt isti ze by tiez mali tolko videni, ako Smatanova.
      • retrik
        nemáš celkom pravdu, napríklad Zoči Voči alebo The Paranoid (ani jedno nepočúvam) a podobné kapely tiež rádiá vôbec nehrajú, ale majú stotisícové, dokonca niektoré pesničky až miliónové videnia. Ide len o to, či reálne majú ľuďom čo ponúknuť a na to, aby zaujali, vôbec nemusia byť v rádiách. Práve naopak, internet je stále viac dôležitejšie meradlo, lebo ľudia naučení na rádiá stárnu, mladí sú radšej na youtube, spotify, proste niekde, kde si môžu vybrať čo chcú a očividne si to aj vyberajú. Ani rapperi sa nehrajú v rádiách, respektíve sú v nich minimálne a taký Rytmus, Spirit alebo Kali patria na nete medzi najpočúvanejších. Buď robíš alternatívu, ktorá je vyslovene menšinová a tým pádom nečakaj, že ťa budú hrať rádiá (okrem FMka), alebo robíš komerciu, ktorá možno z pohľadu niektorých nemá veľkú kvalitu, ale poznajú ťa, hrajú ťa, máš videnia a zarábaš peniažky
        • Surana
          Lenze Zoci Voci existuju uz kolko? Desat rokov? Ak nie aj viac. A maju aspon tri albumy. The Paranoid detto. Chalani z autobusu (teda ale blbe meno si vybrali :D) zacali nejake dva roky dozadu, ale az vlani vydali debut. A maju 50 000 videni. To je sakra dobre na debut na Slovensku a podla mna to dokazuje, ze rozhodne maju co ponuknut verejnosti. Ale je fakt, ze radia su coraz menej podstatne. A chvalabohu, ze je to tak... konecne sa slovenska hudba zacina trochu rozbiehat a diverzifikovat.
  • testman

    Kultura sme pls

    To fakt treba vsade tlacit Katarziu? Ide o to stvorit druhe Zive kvety ako nepocuvatelny pozersky gyc ktory ma na vychod od Zlatych pieskoch nulovy dosah? Ked vam uz tak ide spolupraca so slecnou Kubasiovou, zalozte si radio kde budete pustat tie jej pseudointelektualne vytoky a zistite kde jej uzasny talent naraza na realitu
  • SafroGrune47

    slovensky provincny nevkus

    vyzaduje texty typu laska kraska paska a stokrat zopakovane ja to zvladnem, anglosasku dikciu s dlhymi dvojhlaskami, bucanie miesto spevu potazne infatllnu fistulu, nonotonnu melodiu a nezvladnute artikulovanie.. vrchol je Senzus, Desmond a spol... a rez a rubaj dokrve..

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  2. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  3. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  4. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  5. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  6. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  7. Na Marka oharka do jarka
  8. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 236
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 507
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 874
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 385
  5. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 6 007
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 035
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 314
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 167
  1. Daniel Bíro: Komiksy manga sú v súčasnosti tále populárne a obľúbené. Vedeli ste, že majú charakteristický štýl kresby a čítania?
  2. Melita Gwerková: Keď sa múza stane slávnejšou ako jej obdivovateľ
  3. Zuza Fialová: Viac konzumu - viac nešťastia. Súmrak modernity v dvoch zásadných knihách.
  4. Katarína Mikolášová: Banja Luka je dnes živým centrom kultúry a turistiky
  5. Adriana Boysová: Volajme ho Sam. Vypočutý Bohom.
  6. Martin Šuraba: Harry Potter: Čarodejnícky almanach
  7. Jozef Černek: Ako vznikajú kulisy
  8. Ľuboš Vodička: Technické múzeum vo Viedni
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 812
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 358
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 76 159
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 704
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 15 109
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 13 656
  7. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 10 232
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 648
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.