Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nový album Eda Sheerana mohol byť zásah do čierneho, namiesto toho nudí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Hodnoť:   mínus indicator plus

nudí

ako drvivá väčšina dnešnej hudby ale dnešný komerčný pop a HipHop. Nielen tento "umelec", ale všetok dnešný hudobný mainstream ako taký nudí. Taká hudba ako toto je dobrá tak pre tie dnešní snehové vločky. Niekto kto vyrastal na hudbe 80-tych a 90-tych rokov niečo také počúvať nemôže.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Nastastie nikto nenuti pocuvat niekoho kto vyrastal na hudbe 80-tych a 90-tych rokov pocuvat dnesnu hudbu. Podobne v 80-tich a 90-tich rokoch nikto nenutil nikoho pocuvat hudbu 40-tich a 50-tich rokov. V 80-tich rokoch malokto pocuval jazz a blues. V 90-tich rokoch nikoho nezaujimal Elvis, Edie Cohran a Beatles. Iba ludi, co na ich hudbe vyrastali. Nastastie aj dnes existuje alternativna scena, ktoru matuzalemovia zaseknuti v 80tich rokoch nepoznaju. A je tam kopec lepsich kapiel ako v 80tich rokoch len matuzalemov nezaujimaju, pretoze nie su z 80tich rokov.

komerčný pop 80-roky bol uz fakt kvalita:

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ta ukazka stoji za to:)

Prosim ta mohol by si mi napisat par alternativnych kapiel, ktore by som mohol pocuvat. Dnesna hudba ma nudi dovod? Dnesna hudba nema dušu, neda sa jej uverit ,dnesna hudba sa nerobi pre to, ze ju skladatelia , textari a interpreti mikuji ale len a len pre peniaze a komercny uspech. Ludia dnes hudbu nepocuvaju vascina ju len konzumuje ako burger alebo klobasu. Znie zovsadial a stala sa smutnym klise nasich usi. Pisem o dnesnej hudbe hlavne hip hop rap atd. O Slovenskej scene je zbytocne sa vyjadrovat , tak slabe obdobie ako ma nasa hudba za posledne dekady tak ro tu este nebolo, vsetko na jedno kopyto totalne bezduche texty, mastering a kompozicie skladieb na zaplakanie, vykradacky inych skladieb a samych seba. Z dnesnej hudby nejde emocia nejde ta energia , ktora ti postavi chlpy na rukach. Samozrejme cest vynimkam.

Rasto Novotny

Hodnoť:   mínus indicator plus

Zalezi aky mas styl. toto je celkom dobre:

Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne tak, aj v 80. rokoch sa okrem kvalitného popu robili pekné odrhovačky ako Sabrina, Fancy, Bad Boys Blue, Modern Talking a Italo disco. Dnešný mainstream je naozaj biedny, ale práve alternatíva je zaujímavá - je tu napr. veľmi zaujímavá generácia hudobníčok ako Julia Holter, Mitski, Natasha Khan aka Bat For Lashes, Nilüfer Yanya, Jenny Hval, Weyes Blood a pod. Ich hudba tiež dosť čerpá z 80.rokov a v prípade posledne menovanej dokonca použitými inštrumentami a hudobnými postupmi zo 70.rokov. Album Titanic Rising je fantastický. Tiež je tu množstvo hudobníkov a kapiel ako Sufjan Stevens, José Gonzáles, Fleet Foxes, Beirut, S. Carey, domáci Bad Karma Boy a pod. Gitarovky ako Wild Nothing alebo domáci Nvmeri a elektropop ako CHVRCHES, Austra, M83, českí Midi Lidi a Ventolin tiež čerpajú z 80. rokov. Ale tomu zúfalcovi skysnutému v rocku, metale a pope 80.rokov je to zbytočné vysvetľovať. Ten bude iba hejtovať súčasnú komerciu a hip-hop.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Tiez som vyrastal na hudbe 80-90-tych rokov, ale nemozem tvrdit, zeby sa dnes vobec nerobila dobra hudba, lenze na komercnych kanaloch medii (radio-tv-internet) ich ROZHODNE nehladaj. Dnesny mainstream je pre mna absolutne nepocuvatelny. Najdu sa vynimky, ktore ma zaujmu, ale je ich strasne male percento. Uz len tie pozy interpretov v klipoch o niecom hovoria. Mame v aute vyber skladieb, ktore urcite nie su iba stare, ale aj take, ktore vznikli v sucasnej dobe. Rovnako aj doma. Pre mna je najlepsou pochvalou tvrdenie mojich dospievajucich deti, ktore mi hovoria, ze "S mamou pocuvate super hudbu, ktoru v skole nepozna 99% spoluziakov".

Hodnoť:   mínus indicator plus

"Prvá spevákova štúdiovka, ktorá nenesie názov matematického znamienka, je kolekciou featuringov s niekoľkými najtrendovejšími menami tohtoročného popu a rapu."
Skráta ten najhorší odpad. Keďže dnešný rap, dnešný komerčný pop je úplný odpad a hnoj, ktorý sa s hudbou napríklad 80-tych rokov nemôže vôbec rovnať.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Piesne majú hitový potenciál

Dnes môže byť "hit" len ten najväčší odpad, ale s tým že dnešné hity sú zabudnuté deň na to, ako vypadnú z hitparád, kým hity 80-tych rokov sú hitmi dodnes. To boli totiž úplne iné hity ako tie dnešné. Po tých dnešných hitoch za rok ani pes neštekne. Napríklad presne pred 30-timi rokmi v roku 1989, teda v roku 1989 keď u nás padol komunizmus, bol presne o takomto čase a pár mesiacov pred pádom komunizmu u nás na na čele americkej hitparády Billboard Hot 100 celkom dobý pop rockový hit Toy Soldiers od mladej americkej speváčky Martiky a aj na ďalších miestach až pár výnimiek samé dobré songy, často ešte lepšie a väčšinou rockové. Vrátane hard rocku a melodického Metalu ako napr. Warrant, Skid Row, Great White, The Cult, Whie Lion, Lita Ford, Cinderella aj Guns N' Roses. Naviac bolo pop rocku a sof rocku a celý rebríček vyzeral takto:
Alebo rok predtým v roku 1988. Celkom dobrá pop rocková balada od Richarda Marxa na prvom mieste, veľa dobrých songov v celom rebríčku, veľa doddnes známych hitov, veľa kvalitného Rocku opäť aj vrátane hard rocku a melodického Metalu ako napr. Van Halen, Poison, Aerosmith, Guns N' Roses, Lita Ford, Joan Jett, White Lion, Stryper atď., kvalitného Soft Rocku ako napr. skupina Chicago aj ich v tom čase už bývalý spevák Peter Cetera sólovo, aj trochu alternatívneho Rocku atď. Celý rebríček z roku 1988 vyzeral takto:
Rok pretým v roku 1987 boli o taktomto čase na prvom mieste Heart a ich dodnes známy megahit Alone, na treťom boli U2 a za nimi veľa ďalších dobrých songov a veľkých hitov často dodnes notoricky známych ako napr. na 15-tom mieste Luka od Suzanne Vega:
V roku 1986 bol na prvom mieste Peter gabriel a na treťom mieste a týždeň pred tým na prvom boli jeho bývalí kolegovia z Genesis:
V roku 1985 to bol Paul Young a hneď za ním Tears For Fears s ich asi najväčším hitom Shout:
Presne 35 rokov dozadu v roku 1984 bol na prvom mieste Prince a tesne za ním na 3 a 5-tom mieste boli takí speváci ako Bruce Springsteen a Billy Idol a tesne za nimi skupina ZZ Top:
Rok pred tým v roku 1983 bol na prvom mieste The Police:
A v roku 1982 to bol Eye Of The Tiger od Survivor a tesne za ním Rosanna od Toto.
V roku 1982 to bol celkove veľmi silný rebríček a skoro čisto rockový. Našlo sa síce aj pár výnimiek, ale Rock jednoznačne dominoval. Však stačí sa pozrieť sem:

Hodnoť:   mínus indicator plus

Obavam sa, ze Martika ani Beata Dubasova ani vacsina tych skladieb v dnesnej dobe nikomu nic nehovori, iba matuzalemom zabudnutym v 80-tich rokoch. Teenegerky vlhly pri pocuvani boy bands a la New Kids on the Block, ktorych vystriedali New Direction, spevacky ako Samanta Fox, Sabrina natriasali kozami pri gycovom pope…. Az tak vela sa nezmenilo. Ak by som chcel pocuvat dobry rock v 80-tich rokoch, zostavala alternativna scena a nie rebricek Bilboard Hard s gycovymi kapelami ako Warrant s trapnymi pesnickami ako Cherry Pie, scena ktora existuje doteraz a matuzalemom zabudnutym v 80-tich rokoch nic nehovori..

Hodnoť:   mínus indicator plus

Vidím, že prísavka na tebe zdatne pokračuje :) Nemôžeš mu aspoň raz niečo odpísať? (prípadne si aspoň prečítať jeho výtvory) Veď v piatok bol na Healthy Junkies, a predtým týždeň bol na The Blue Carpet Band. A má prehľad o gýčovom pope z 80-ich rokov. To ho normálne ignoruješ?
Ja fakt nestíham, a on je tu tak smutný bez kamaráta... veď mu pomôž :) Urobíš dobrý skutok.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Dnešná hudba je väčšinou jeden strašný odvar.