CANNES. Písalo sa o tom, či na červený koberec patrí Johnny Depp. Pohoršovalo sa nad hanlivými komentármi o nadváhe, ktoré po svojej prvej premiére v živote schytala dcéra Chiary Mastroianniovej. A zverejňovali sa fotografie speváčky Dua Lipy, ako na červenom koberci prvýkrát verejne pobozkala svoju novú lásku.
Festival v Cannes je počas dvoch týždňov najväčším a najspoľahlivejším generátorom správ všetkého druhu.
Po tom, ako sa medzi jeho hlavných partnerov zaradil aj TikTok, už sa nedá tvrdiť, že mu stačí len bežné pokrytie v tradičných médiách, denníkoch a špecializovaných časopisoch. Vyhľadáva iné cesty, ako dať o sebe vedieť.
Na chodbách festivalového paláca a v jeho okolí vidno preto čoraz viac ľudí, ktorí sa nahrávajú na svoj telefón a cez svoje kontá na sociálnych sieťach informujú o čerstvých novinkách zo spoločenského života.
Boli nesvojprávne a bohaté, súce na sobáš. Zabili sa samy, vravela polícia, keď ich našla mŕtve Čítajte Že sa influenceri stávajú rovnako dôležitými ako filmové hviezdy, si všimla aj slovenská herečka Barbora Bobuľová, ktorá má s Cannes niekoľkoročné skúsenosti.
"Keď som tu bola prvýkrát v roku 1997, dostali sme trikrát väčšiu izbu. Dnes je najväčší luxus rezervovaný pre tých, čo prinesú najväčší biznis," hovorí.
Najväčší filmový festival v Cannes je pre každého trochu inou udalosťou a pre každého má trochu iný význam, nie je však veľa takých, čo by tu nechceli byť. Výnimkou nie sú ani hviezdy z Hollywoodu, na ktoré minie Air France rok čo rok najviac peňazí a paliva.
Keď intelektuál pracuje na verejných WC
Tentoraz bolo počuť kritické hlasy, že festival si to s nimi nejako zle vypočítal.













