Milanová očakáva od Drličku efektívne riadenie divadla.
Iba 1 diskusny prispevok?
Aspon vidiet, ako velmi kultura a umenie zaujima citatelov SME, a zial, asi to plati aj o celej spolocnosti. Pan Drlicka vyhral konkurz a tak je vymenovany za GR. Drzim mu palce a prajem mu, aby sa mu podarilo naplnit jeho zamery. SND je fyzicky aj moralne v dezolatnom stave, nebude to lahke, bez nielen verbalnej podpory ministerstva kultury, ale najma financii az nemozne. Minulost pana Drlicku ukazuje, ze vie plavat v podnikatelskych vodach, vedel zohnat peniaze. Otazka je, za aku cenu a ci sa mu to bude darit aj v SND, kde predsa len nemoze uplatnit vsetky podnikatelske "finty". Najdolezitejsie vsak bude, aby svojich zriadovatelov a celu slovensku kulturnu verejnost presvedcil, ze SND sa nerovna Banskej Bystrici ci Kosiciam, ze je to prva slovenska scena a ako taka musi produkovat prvotriedne umenie, na co potrebuje aj adekvatny rozpocet.môže skúsiť
s komerčnými reklamami pri divadelných vystúpeniach, niečo ako reklamné banery pri športových zápasoch; . celkovo čím viac komercie sa mu podarí napchať do SND akcií, tým budú ekonomicky lepšie výsledkyO komerčných reklamách
toho evidentne veľa nevieš . Ktorá firma si zaplatí reklamný baner v divadle , kde ho môže vidieť pri "vypredanom predstavení" predstavení max. 1700 ľudí ? Zatiaľ je to celé závislé na vzťahu vedenia tej - ktorej firmy ku kultúre (svetlým príkladom je Tatra banka) a kým nebude "zákon o sponzoringu kultúry" tak sa asi ťažko niečo zmení.ok,
beriem ten "zákon o sponzoringu kultúry" , to je asi najlepšie riešenie (lepšie ako niekde nasilu pchať reklamné banery)dalsim krokom by malo byt
osamostatnenie suborov, ide o kolos, kazdy z nich je specificky a ich spojenie to zastiera a pokial ide o zarobenie si na seba inak drlicka sa preslavil pri predsednictve finacie - hop sem hop tam